onsdag 16. mai 2018

Til tannlegen med nakkesmerter, og et hyggelig tog.

Bydelens Dagen før dagen! Foto: Gro Jeanette Nilsen
Bydelens 16. mai-tog 2018.
Jeg er mye bedre i nakken nå, til tross for at jeg har vært hos tannlegen, og måtte informere han om at jeg ikke var helt bra på grunn av en blødning i nakken. Det var ikke så lett å bøye hodet bakover som man jo må, og heller ikke å bøye seg fremover til vasken. Selv om jeg selvsagt hadde tatt blødermedisin før jeg dro, samt at den nakkeblødningen har kommet og gått noen dager. Ja ja, jeg overlevde dette også. Og kan skryte av at tannlegen i allefall var fornøyd med tennene mine denne gangen.

Før jeg kjørte hjemmefra fikk jeg nyte synet av bydelens flotte sekstende mai-tog, dagen for dagen. Det er alltid hyggelig å se dette toget på barnehagenes nasjonaldag, ettersom jeg jo var en del av dette arrangementet i flere bydeler da jeg jobbet i barnehage for mange år siden. Hyggelig var det også å se at de i dag fikk et veldig flott vær!

Etter 17. mai skal jeg blogge om et prosjekt som har blitt mer og mer viktig for meg som skribent de siste årene. Jeg er straks tilbake med mer!

Ha en riktig fin 17. mai så lenge!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg meg gjerne!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Vel overstått med både 17. mai og tannlegebesøk. Ganske greit at du slapp å trekke 10-12 tenner da, da måtte du vel ha meldt pass? Greiest å slippe :)

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for svar! Og vel overstått 17. mai til deg også!Nei, det blir uansett ingen tanntrekking på meg hos tannlegen. Jeg har fått beskjed om at dersom sånt trengs, skal det skje på Rikshospitalet. Det blir nok regnet for operasjon. Har jo hatt noen inngrep altså, men ikke tanntrekking.

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)