lørdag 19. mai 2018

Syttende mai, og sommerens tomatplante.

Gro Jeanette, syttende mai 2018.
Gro Jeanette på koselig
syttende mai-feiring 2018.
Syttende mai ble tradisjonen tro feiret hos min tante på Lilleaker. Veldig koselig!

Jeg fortalte i et tidligere blogginnlegg Konkrete planer og kjipe avgjørelser at jeg hadde to invitasjoner som kolliderte med hverandre, og det gjaldt syttende mai. Jeg hadde allerede takket ja til tanten min, og fikk deretter en invitasjon fra en venninne. Jeg skulle gjerne vært med på begge deler, og det er ikke lett å takke nei når man har lyst til å være med på alt, men noen ganger er det bare sånn.

Det var uansett veldig koselig hos tanten min, og været var flott. Jeg ser at bildet er litt mørkt, men det får gå. 


Gro Jeanettes tomatplante 2018.
 Tomatplante 2018.
Attende mai var jeg en tur på Plantasjen avdeling Koteng sammen med moren min, som jeg hadde besøk av. Jeg ville kjøpe den årlige tomatplanten, som har vært en hyggelig tradisjon de siste årene. Sunt er det også, så tomatplanten fortjener absolutt en plass på en blogg som min! Da vi kom hjem omplantet vi tomatplanten i den store keramikkrukken jeg pleier å bruke til dette. En fin aktivitet på en flott sommerdag!

Jeg har ligget etter skjema med bloggingen de siste to dagene, og kan tipse om at det kommer enda et blogginnlegg litt senere i kveld, og dette vil bli litt mer skriverelatert, som tidligere forespeilet :-)


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg meg gjerne!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)