mandag 23. april 2018

Utålmodig etter å fortsette på manus!

Artikkelskriving.
Artikkel.
Jeg er litt i overkant ivrig etter å komme i gang med bokmanuskriptet mitt igjen, ettersom jeg har fått noen ideer om hvordan jobbe videre.


Men faktum er at jeg må nesten gjøre meg ferdig med artikkelen jeg arbeider med først. Er ikke helt i mål enda, men det begynner å hjelpe. 

For å få gjort noe på bokprosjektet, må jeg først få satt av tid til å starte opp prosessen igjen, ikke sant? Føler at jeg noterer mange ting til manuskriptet ved siden av å skrive artikkelen min, og på den måten går det vel litt seint med begge deler, vil jeg tro.

Dette er en litt utfordrende øvelse, å balansere mellom to skriveprosjekter på den måten. Men jeg anser det i allefall som et godt tegn at jeg er ivrig etter å komme i gang med manus igjen!

Fokus og konsentrasjon, hva er det...?


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg meg gjerne!




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei, kjenner til det der! Når inspirasjonen kommer er det gjerne noe annet som må ordnes først. Og ja, det tar tid å komme seg inn i prosjektet igjen, særlig hvis det er en stund siden sist. Jeg har hatt pause i måneder, og trenger sikkert en uke for å komme på sporet igjen, selv om jeg stadig får ideer til endringer. Tenker at det er viktig å ha god totaloversikt før jeg gjøre spontane endringer. Skynd deg å få unna den artikkelen, da! :)

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for kommentar! Ja, skrivearbeid tar tid :-) Artikkelen jeg skriver på er vel ganske ferdig, men jeg har sendt et spørsmål til redaksjonen om når de må ha den, og har ikke fått svar på det ennå. Men det er vel kanskje bare å sende... :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)