onsdag 28. februar 2018

Sjeldendagen, og styremøte i borettslaget.

I dag, onsdag, er det "Sjeldendagen", en dag for oss med sjeldne diagnoser. De årene det er skuddår feires denne dagen den 29. februar, nettopp fordi den er sjelden. Ellers er det 28. februar som brukes til markeringen. Og det skulle vel være i dag, det ja! Selv skal jeg feire dagen med å... ja, du gjetter sikkert riktig; Motta medisinlevering fra sykehusapoteket. Veldig spennende er det ikke, men desto viktigere!

I går var jeg på styremøte i borettslaget. Du som har fulgt med litt på bloggen min, husker kanskje at jeg tidligere har sagt at jeg ikke er med i det styret lenger. Jeg trodde ikke det, da det skulle gjøres endringer på hvem som satt i de ulike posisjonene. Det viste seg at det er riktig at jeg er på vei ut av styret, men endringene skjer ikke på ordentlig før generalforsamlingen om et par måneder. Dette burde jeg jo sikkert ha skjønt, men ok... Jeg er som sagt kun vara, så sånn sett er jeg ikke så viktig uansett i den sammenhengen, men varamedlemmer er jo vesentlige likevel, på sin måte. Så, da sitter jeg vel noen måneder til, da!

(Denne bloggposten er lagt ut litt i ettertid og tilbakedatert.)

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg meg gjerne!




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?