mandag 1. januar 2018

Velkommen 2018!

Velkommen 2018!
Riktig godt nyttår! Jeg håper året 2017 behandlet deg pent, og at du er klar for det nye året 2018!
Etter en litt trøblete jul med skulderblødning, men også veldig hyggelige sammenkomster med mange juleselskaper og et bursdagsselskap i familien, ble det en ganske rolig nyttårsfeiring her hjemme. Men det passet meg veldig bra i år. Jeg hadde besøk av moren min, som overnattet på sofaen. Vi lurte på å ta det hjemme hos henne, men det var greiest å være hos meg denne gangen. Bildet er tatt litt etter midnatt, ved overgangen mellom 2017 og 2018.

Nyttårsforsetter? Må jeg ha det? Hm, kanskje. Mange sier at hvis man forteller om nyttårsforsetter til andre, er det lettere å holde dem, ettersom man får en følelse av forpliktelse når andre vet om dem. Tja. Noe er det sikkert i det. Selv om motarbeidende krefter sier at de høyst sannsynlig bare varer ut uken... :-) Vel, vi får se.

Her er noe av det jeg tenker om bloggen min og mitt personlige skribentliv;

- Være enda mer tro mot mine to bloggtemaer skribentliv og helse. Aller best er det når jeg greier å knytte disse to temaene sammen.
- Litt mer nåtid, litt mindre fortid på bloggen.
- Ikke skrive reklamesaker om eksterne produkter dersom de ikke har noe med hovedtemaene mine å gjøre eller påvirker bloggen nevneverdig, slik jeg for eksempel gjorde i en sak for et par måneder siden.
- Mer skriving! Mye mer skriving! Og ikke bare på bloggen!. :-)
- Mer fokus, mer fokus, mer fokus.


Det er flere ting som burde med på listen, for jeg har flere planer for dette året. Jeg ser frem til mye av det! Men det er vel litt kjedelig hvis alt røpes på en gang!? Uansett, det kommer noen nye temaer snart, også fra skribentlivet. Følg med!

Har du nyttårsforsetter for 2018?


Riktig godt nyttår!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei og godt nytt år! Høres ut som du hadde en innholdsrik og hyggelig avslutning på året, til tross for den skulderen. Hm, jeg pleier ikke å ha nyttårsforsetter, tror det henger sammen med at jeg ofte er mer motivert til andre tider på året, og da tar jeg heller noen grep da. Men fint å reflektere litt over gjort og ugjort ved årsskiftet uansett, det hører nesten med :)

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for kommentar! Ja, en liten nyttårsmarkering må man jo ha uansett, og nyttårsforsetter hører liksom med, ja. De behøver jo egentlig ikke være så omfattende, det holder ofte å gjøre seg noen tanker.

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)