tirsdag 16. januar 2018

Manusredigering i vinterstorm.

Siden sist har jeg endelig kommet litt i gang med skrivingen igjen, derfor har jeg vært fraværende fra bloggen noen dager. I dag har jeg redigert et kapittel i boka mi, etter rettere sagt; der tre kapitler ble slått sammen til et, og et par litt uvesentlige avsnitt ble slettet.

Det er rart med det, når manuskriptet har fått ligge og godgjort seg en tid, kan man finne ting man kanskje ikke har vært tilstrekkelig oppmerksom på tidligere. Dette er utrolig nyttig, og kan virkelig anbefales!

Som du skjønner har det vært full aktivitet her hjemme. Spesielt i dag, men også enkelte andre dager. Men om det stormer litt på skribentfronten, står det bare helt i stil med snøstormen utenfor vinduene mine. Nå i kveld er det spesielt ille. Da passet det bra med manusredigering og en kopp kakao!

Men nå tror jeg at jeg skal ta kvelden her. Det er såpass med uvær ute at jeg faktisk nesten venter på at strømmen går eller noe. Ikke bra... På nettet varsler de enda mer snøkaos, fint jeg ikke har noen veldig viktige avtaler i morgen.

Men da takker jeg pent for i kveld, og sier god natt og sov godt:-)



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hm, jeg var ute og gikk i går, en times gange hver vei, og fikk egentlig ikke med meg noe uvær, kanskje like greit. Glatt var det, så jeg hadde vel nok med å fokusere på balansen :) Uansett, januar er en hyggelig tid å jobbe inne på, snøen gjør det litt lysere utenfor, og når det i tillegg er kaldt høres det fint ut med kakao (eller kaffe, som det går i på dette hjemmekontoret). Og så går det jo mot lysere tider. I kveld skal jeg ut og spasere totalt 2 timer igjen, håper det er brukbart føre :)

    SvarSlett
  2. Hei, takk for svar! Jeg mener å huske at det var surest på mandagen, ja. Min bloggpost ble skrevet natt til tirsdag, så det var mandag samt natt til tirsdag jeg snakket om. Etter det har det vel vært mest snøkaos.

    Jeg drikker også mest kaffe, men så sent på natta vinterstid synes jeg at kakao passer best.

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)