torsdag 14. desember 2017

Jeg blir sitert i litterært leksikon!

Da skal jeg forsøke å ro meg litt tilbake til skrivetemaet igjen. Jeg ser det er noen dager siden forrige innlegg på bloggen, ettersom jeg har holdt på med litt andre ting. (Les: Det er jo JUL snart!)

I et tidligere blogginnlegg nevnte jeg at jeg snart skulle legge ut en skribentsak igjen. Det som kommer nå er ingen ny tekst altså. Men litt artig likevel. Jeg må være ærlig og si at jeg har holdt igjen dette temaet på bloggen litt, fordi det føltes litt lenge til.


Kort fortalt blir jeg nevnt i det jeg forstår er et digitalt litterært leksikon, i forbindelse med en litt eldre utgitt tekst!

D
ette leksikonet vil  visstnok kun være digitalt, og det er en av mine tidligere noveller som blir nevnt og sitert fra. Tenkte jeg ikke skulle si mer enn dette foreløpig, men det er vanskelig å ikke sladre litt :-)

Vi kan si at dette er en litt eldre sak i ny innpakning. Men det å bli sitert fra en av mine tekster og få navnet mitt i et litterært nettleksikon, er jo egentlig ganske gøy :-) 


Heng
med, så kommer det sikkert snart mer om dette.



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------


Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.


4 kommentarer:

  1. Hei! Ja, så spennende! Det fortjener absolutt et par kryss i taket å bli sitert i et leksikon! Stort, gratulerer så mye med det! :)

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for det! Ja, det er jo moro når det er litt progresjon og utvikling i skrivingen. Selv om dette gjelder en tidligere utgivelse, synes jeg helt klart at det er noe å ta med seg!

    SvarSlett
  3. Stor gratulasjon Gro Jeanette

    SvarSlett
  4. Tusen takk, Kari! Ja, det er veldig hyggelig å bli sitert i et leksikon, eller en ordbok er kanskje riktigere å si. Jeg skal fortelle mer om dette i et senere innlegg snart, ville bare først svare på hilsenen din her først. Veldig koselig å høre fra deg på bloggen! :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)