torsdag 9. november 2017

Middagsbesøk før jeg fortsetter med skrivingen.

Middagsbesøk av familien.
Jo da, litt manusjobbing har det blitt, som jeg snakket om sist. Men kanskje ikke like mye som planlagt. Men det kommer! Jeg har bare ikke hatt all den motivasjonen jeg hadde håpet på.

I går hadde jeg dessuten familien på middagsbesøk, det betyr at det har gått med litt tid til å handle og gjøre klart til dette også, vet du... Noen i familien pusser opp veldig hjemme for tiden, og da var det jo ekstra hyggelig å invitere på middag så de fikk bytte stue for en kveld. Mamma overnattet til i dag, og reiste hjem utpå dagen. Som du ser av bildet fikk jeg meg en flott julestjerneblomst - vi tar inngangen til julen litt på forskudd, hehe. Men denne blomsten er litt mer rosa enn rød altså!


Det passet jo egentlig bra tematisk med julestjerne, ettersom jeg også samtidig fikk hjelp til å henge opp de røde og hvite kjøkkengardinene mine, som jeg pleier å ha oppe i vinterhalvåret. Men det er ikke nisser på dem!

Dagen før middagsbesøket mitt var jeg en tur hos frisøren, og nå har jeg kortere hår enn det jeg har hatt noen gang! Men det er veldig behagelig, og morsomt å våge å klippe litt mer enn jeg pleier. Det hørtes ut som hårlengden ble godkjent av familien også, hehe.


Nei, nå tror jeg at jeg må fortsette litt med manus her, før jeg tar kvelden. Vi høres!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)