torsdag 30. november 2017

Førjulssysler og litt skrivelønn :-)

Ikke vet jeg hvor de siste dagene tok veien! I går var jeg på handletur og fikk kjøpt noen gaver i anledning julen. Faktisk har jeg også sendt av gårde den første julepakken, til ei av mine venninner. Tidlig ja, men så godt å være ute i god tid! Og nei, jeg kan dessverre ikke fortelle hva det er i julepakken jeg sendte, i tilfelle hun leser her :-) 

Husker du at jeg nevnte i en tidligere bloggpost at jeg hadde latt meg lokke til å skrive et blogginnlegg om min handel i en fotobutikk, mot at jeg fikk et gavekort? Det tok litt tid før alt var klart, men nå har jeg endelig fått, og allerede brukt gavekortet! Fikk høre at siden det hadde tatt litt lang tid, ga de meg rabatt på 200 kroner i stedet for 100. Veldig hyggelig, da! Og så fint med små konkrete skriveprosjekter og litt lønn for bloggskrivingen min :-) Jeg kommer ikke til å gjøre mange sånne ting altså, men det var jo litt artig å forsøke seg på dette når jeg fikk muligheten! Så hva har jeg lært av dette? Det er artig å prøve noe nytt, og ting ordner seg ofte med litt tålmodighet og tro på det man driver med.


Jeg skal snart legge ut en skribentsak til her på bloggen, men vil ikke publisere den for tidlig. Men det kommer, sånn etter hvert :-)

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei! Jeg hadde gått glipp av det fotoalbuminnlegget i november, men har lest det nå. Alltid kjekt å finne det man vil ha på nettet, og det er jo litt trist når det ikke lenger er mulig å få tak i noe som funket så fint tidligere. Og akkurat album er det jo litt finere om er like, selv har jeg en rad med alle slags album, tror ingen er like og det ser veldig rotete ut i en hylle feks. Nå lager jeg ikke lenger album, men er fortsatt hyggelig å bla i de gamle særlig hvis jeg har besøk av familie som bor lngt unna og ikke er på besøk så ofte. Og kjekt med en liten oppmerksomhet for en bloggjobb, ja - kanskje ikke så viktig å vite hvor mye du fikk for jobben, da :)

    Og godt å være tidlig ute med juleforberedelser, ja - desember er full av "godt med alt som er gjort". Jeg har planer om å pynte litt i dag, snart skrivereise og greit om det er litt jul her når jeg kommer tilbake :)

    SvarSlett
  2. Hei! Takk og lov, endelig noen som forstår meg når det gjelder fotoalbum og at det ser mest ryddig ut når de er like. Stor lettelse, he he.

    Ja, jeg leste visst noe tidligere om at du skulle reise. Om det er nært forestående, må du ha riktig god tur! Og lykke til med julepynten :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)