lørdag 18. november 2017

Familielunsj i Bærum.

Mammas hjemmelagde pai :-)
Her om dagen fortalte jeg at jeg hadde vært hos fotpleieren. Det var godt å bli ferdig med dette ettersom jeg hadde tenkt på det så lenge. Godt var det også å fortelle det til dem jeg hadde fått den gaven av!

I dag var det lunsjbesøk i familien, denne gangen ute hos mamma i Bærum. Hun hadde laget en kjempegod pai, eller faktisk hele to stk. Veldig koselig. Dette er en oppskrift som både søsteren min og jeg også bruker innimellom, og som vi er veldig fornøyde med. Akkurat denne gangen hadde mamma valgt å lage en  vegetarvariant, og så kunne man forsyne seg med skinke ved siden av om man ville det. Vi har tidligere ofte hatt reker i denne paien, sammen med andre godsaker.


Mamma trengte litt hjelp til PC'en sin, som en i familien kunne hjelpe henne med. Det var egentlig utgangspunktet for at vi var der i dag. Og det hørtes ut som hun fikk svar på det hun lurte på. Det har vært en del familiesammenkomster nå i det siste, blant annet spiste familien middag hos meg en dag for litt siden også, som sagt. Veldig hyggelig!

Sa jeg at søsteren min hadde med seg julekalender til meg allerede? Viktige detaljer som det må selvsagt med på 
bloggen :-)


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!



--------------------------------------------------------------------------------------------


Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)