mandag 16. oktober 2017

Mandagsavtaler.

Kjære leser! 

Det har vært hjemmehjelpmandag igjen, og denne dagen var det tilbake til vanlige rutiner igjen, etter at jeg jo sist gang ble overrasket av min tidligere hjemmehjelp. Hun som kom i dag kom ti på halv ni, så det var litt tidligere enn det jeg er mest vant med. Men egentlig var det veldig greit å komme i gang, ettersom jeg hadde litt på programmet i dag.

Klokken ett skulle det være styremøte i borettslaget. Men jeg var ikke helt bra, så det var viktig at jeg fikk satt sprøyte med blødermedisin en liten stund før jeg gikk. Men det fungerte helt fint. Jeg rakk det jeg skulle, og følte meg piggere etter hvert. Hyggelig var det også på møtet, hjemme hos ei av naboene på kaffe og ivrige diskusjoner. Jeg var hjemme igjen litt før klokken 16. Litt sliten da, men sånn er det. Når jeg ikke er helt i form, skal det ikke så mye til før jeg blir litt sliten. Da passet det fint med en liten hvil før fiskemiddagen min.


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)