mandag 11. september 2017

Snart på valgvake med Helsepartiet!

Kjære leser!

I dag, på selve valgdagen, tenker jeg det er mange som har vært ute og gjort borgerplikten. Og så i det elendige været vi har her i Oslo i dag! Det regner og regner og regner, og blåser gjør det også. Ordentlig høst! Veldig glad for at jeg hadde forhåndsstemt, slik at den biten er ferdig i allefall.  Men jo da, jeg skal ut litt senere i dag, jeg også, som jeg så vidt antydet noe om i forrige blogginnlegg.

Jeg har meldt meg på valgvake i kveld med Helsepartiet! Jeg synes dette er spennende, har aldri vært på valgvake før. Men så har jeg heller aldri vært så voldsomt opptatt av sånt før jeg fant dette partiet jeg nå har knyttet meg til. Følte vel at jeg virret litt frem og tilbake mellom to partier som på sett og vis står ganske nær hverandre, men jeg følte meg vel ikke helt hjemme likevel. Det var nok litt mer en vanesak, for stemme skulle man jo! Flere av partiene sier vel noe om helse, men ikke på langt nær så omfattende som Helsepartiet. Helse er jo noe som berører alle, på en eller annen måte.

Nå føler jeg mer at jeg endelig har tatt et personlig valg, og har stemt med hjertet. Et valg som står mer i stil med både min egen helse og også et av hovedtemaene på bloggen min. Jeg skal fortelle deg mer om valgvaken når jeg har vært der!

Du har kanskje også forhåndsstemt, eller kanskje du er ute og stemmer akkurat nå?

Godt valg!



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)