mandag 4. september 2017

Oppdatering av helsesaker, og snart besøk.

Kjære leser!

Bare en liten oppdatering før jeg tar kvelden her. Det har blitt en del korrekturskriving på bokmanus i helgen, og det kjennes bra!

I dag har jeg tatt noen viktige telefoner, det har blitt en del sånne veldig konkrete gjøremål nå, som bare må gjøres. Som for eksempel medisinbestilling fra sykehusapoteket, de kommer i løpet av formiddagen i morgen.  Rett før helgen ringte jeg fastlegekontoret fordi en medisinresept hadde gått ut på dato, og jeg trengte en ny. Det fikk jeg tilsendt med en gang, veldig bra! Dette til tross for at  min egen fastlege for en gangs skyld ikke var til stede på legekontoret da jeg ringte (og tro meg, det må være første gangen!) Men veldig godt å få viktige ting i orden likevel! Ellers så var det også hjemmehjelpdag i dag.


Jeg skal som sagt bruke formiddagen i morgen til å vente på medisinlevering, men jeg får visst også lunsjbesøk av ei barndomsvenninne, veldig koselig! Og spesielt hyggelig er det, ettersom jeg ikke har sett henne siden år 2000! Ok, jeg lover å oppdatere dere på ting som skjer fremover, det er jo ofte sånn at flere ting gjerne skjer på en gang. Men jeg må nesten avslutte her, ettersom jeg må tidlig opp i morgen. Sov godt!
 

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------


Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)