lørdag 9. september 2017

Både nyttig og hyggelig denne uken.

Koselig med blomster
fra familien :-)
 
Kjære leser!

Denne uken har jeg fått gjort ting som var viktige, men også hyggelige ting. Tenkte jeg skulle oppsummere litt.


Det å fornye medisinbeholdningen hører definitivt med til de viktige sakene. Men skriving og oppdatering av bokmanuskriptet hører også med til  de nødvendige tingene innenfor min skriveprosess, og er derfor selvsagt også viktige for meg!

Det at jeg traff igjen en barndomsvenninne etter mange år denne uken, hører med til de mest hyggelige tingene. Og så må jeg ikke glemme at hun kjøpte en bok av meg, og på den måten ble det jo litt nyttig også.

Og til de som nå sitter og tenker at jeg har da forhåndsstemt, var ikke det viktig? Jo, det var det så absolutt, men det å avgi stemme gjorde jeg forrige uke, og det hører derfor ikke med til denne uken. Og ja da, jeg følger med på hva som skjer på den fronten også!

Og da jeg satt her med skriving i går, kom fiskebilen og solgte meg litt fisk, så da fikk jeg en del fremtidig middag i hus også!

I dag har jeg hatt lunsjbesøk fra familien. I morgen, søndag, er tanken å arbeide litt mer med bokmanuskriptet mitt. Men enda har jeg visst ikke fortalt deg om planene for starten på neste uke!?


Vi høres!



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)