søndag 27. august 2017

Fra dårlig form til manusarbeid i en fart!

Kjære leser!

I går var jeg ikke spesielt fornøyd med noen ting. Jeg var dårlig hele dagen, indre blødning i benet og medfølgende problemer med å gå, og diverse andre plager relatert til blødersykdommen. Tenkte egentlig å bruke dagen i går til skriving, men det gikk ikke helt etter planen, da jeg manglet både motivasjon og krefter.

Jeg var invitert med på et skribenttreff i på dagtid i dag, da det var avslutningen på det skrivekurset jeg har deltatt på over Facebook noen uker. Men dette treffet ble ikke noe av for min del, ettersom jeg enda ikke var bra, i tillegg til at det ble litt kronglete for meg. Man må velge sine kamper med omhu har jeg hørt, og sånn ble det.

Men du skulle virkelig sett hvor bra det gikk med skrivingen litt senere på dagen i dag. Når jeg bare ble litt bedre og greide å konsentrere meg litt mer, ble jeg faktisk sittende i mange timer! Det var nok noe med at jeg satte som betingelse å skrive litt dersom jeg ikke orket å være med på treffet i dag, så sant det lot seg gjøre. Jeg tror faktisk jeg har funnet ut hva som er svakheten i manuskriptet, og da gjelder det jo å smi mens jernet er varmt!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)