lørdag 12. august 2017

Det gjorde godt med en bytur.

Dagens lunsj; Fish and Chips.
Kjære leser!

Joda, jeg er tilbake igjen på bloggen, etter et par dagers pause. Alt dette med hesteulykken gjorde tydeligvis inntrykk på meg, selv om jeg ikke deltok selv. Jeg føler meg deltakende likevel, og det har kommet frem nye detaljer etter min siste oppdatering. For eksempel i artikkelen Dramatisk hesteulykke i Valdres.

I dag var det derfor fint med et avbrekk i form av en bytur i Oslo med familie. Godt å tenke på noe annet og skifte fokus litt. Det er flere i familien også som er opptatt av dette, og som har deltatt på disse fantastiske rideferiene.


Lunsjen min i dag besto av Fish and Chips. Følte for å velge noe annet enn det jeg ofte velger når jeg spiser ute. God mat, og godt selskap :-)

Hvordan var din dag?



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)