lørdag 22. juli 2017

Spesialdesignet bloggkopp!

Kjære leser!

I dag var jeg på postkontoret og hentet pakken som jeg hadde bestilt, men jeg trodde ikke at den skulle komme så raskt! Jeg må si at dette gikk fort, på kun noen få dager. Jeg hadde bestilt min egen spesialdesignede bloggkopp!

Jeg synes det er litt artig og inspirerende å finne på litt sånne ting også, som ikke bare er ren blogging, men også det å gjøre litt utav ting, skape litt liv og ideer rundt bloggen.

Siden jeg var så dårlig i høyrehånden i går og sånne blødninger ofte henger i noen dager, lurte jeg på om jeg våget å dra ut med bilen og hente pakken i dag. Men siden jeg var mye bedre i dag og dessuten tok blødermedisin først (som jeg uansett skulle ha i dag), så tenkte jeg det var greit. Det gikk helt fint, heldigvis, selv om jeg regner med at dette kommer tilbake.


Bloggkopp: Gro Jeanettes blogg om skribentliv og helse.
Kopp til bloggen min (og meg)!
Koppens bilde er rett og slett hentet fra visittkortet mitt. Det er også dette du ser i headingen på bloggen. Ikke så veldig avansert, men jeg syntes det var artig likevel. Resultatet på koppen var fint , det! Forsøkte også å fotografere koppen med helt hvit bakgrunn, men ser etterpå at dette aller første bildet ble mye bedre, ettersom det både er mer naturlig og har bedre kontraster i bakgrunnen. Her var koppen nettopp tatt ut av esken. Samtidig vil jeg også poengtere at jo da, jeg har ryddet litt i koppeskapet, og kassert fire gamle kopper. Så her går det litt ut også, så det blir litt balanse i kopperegnskapet! :-)



Takk for at du følger bloggen min!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Fin kopp du har laget deg :) Hyggelig det med egen bloggkopp. Jeg har også en selvlaget favorittkopp på hjemmekontoret, men den er 30 år gammel og ble designet lenge før internett var påtenkt. Litt nostalgi er også bra :)

    SvarSlett
  2. Hei hei! Jo, tusen takk for det! Gøy å sette sitt eget preg på ting, og det er fint å ha en yndlingskopp :-) Fortsatt fin tirsdag!

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)