mandag 3. juli 2017

På sommerlig bryllupsfest i familien!

Koselig på verandaen
før vi reiste i bryllup.
Kjære leser!

Lørdag var jeg på bryllupsfest innenfor familien, som jeg nevnte i blogginnlegget Handletur og en lang kjole at jeg skulle. Siden det hele skulle være i Askim, skulle jeg kjøre hjem til søsteren min sin familie i Vestby først. Veldig fint å møtes og spise en bedre middag hos dem, før vi reiste videre sammen utover. God plan!


Jeg er alltid litt usikker på hvor mye jeg kan si på bloggen om folk rundt meg, og jeg prøver å være forsiktig. Men jeg kan sikkert få lov til å si at en av nevøene mine kjørte søsteren min, hennes mann og meg ut til bryllupsfesten i Askim, der vi traff andre fra familien også.
Kakebord.

Jeg var veldig spent på den nye knall rosa kjolen min, he he, jeg som så ofte går med svart kjole. Men nå hadde den jo fått helt perfekt lengde, og var faktisk veldig fin, synes jeg selv da! Ok, så hadde jeg  en svart overdel til å ha over også da, jeg må nok innrømme det. 
Og det hjelper jo betraktelig at man får på seg riktige pensko og ellers det som hører til. Min knall rosa veske var selvsagt også med. Den ble kjøpt i Spania da jeg var der for to år siden, og passet perfekt, det så ut som den var kjøpt sammen med kjolen!

Gro Jeanette Nilsen, med ny rosa kjole.
Ny rosa kjole :-)
Det var en hyggelig fest, og brudeparet var kjempefine! Nevøen min kom og hentet oss igjen utpå natten. Hele den helgen var det et utrolig nydelig vær, så da vi neste dag satt på verandaen i solen etter frokost, hadde jeg ikke akkurat lyst til å sette meg i bilen på tur hjem til Oslo :-) Takk for en flott helg!



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen



--------------------------------------------------------------------------------------------


Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)