torsdag 27. juli 2017

Fra handletur til skriveplaner til styremøte...

Kjære leser!

Den opprinnelige planen i dag var å dra ut med bilen og handle, men siden jeg er ganske dårlig til bens i dag på grunn av en indre blødning igjen, bestemte jeg meg for å ta en skikkelig skrivedag i stedet. Men så røk den planen også, gitt.


Det har vært snakk om å ta et styremøte i blokken en av dagene, selv om det er ferie. Jeg fikk tidligere høre at det ville bli tirsdag, onsdag eller torsdag (i dag). Men siden jeg ikke hørte noe mer konkret, regnet jeg med at dette var blitt utsatt. Så kom det likevel melding i dag om at det var styremøte to timer senere. Ok, helt greit altså, men jeg kunne jo vært over alle hauer, i og med at jeg ikke hadde hørt noe mer. Men det gikk helt fint det altså. Hun som hadde innkalt var helt enig i at det ble litt kort varsel.

Jeg synes ellers at det var veldig hyggelig, og vi fikk som vanlig servert god kaffe. Og siden det var et litt trist sommervær i dag, passet det egentlig godt med et styremøte.


Det ble som du skjønner dårlig med skriving i dag, men skal se om jeg får arbeidet litt nå utover kvelden i stedet. Jeg har i hvertfall noe konkret redigeringsarbeid som det hadde vært fint å ta tak i.


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Huff da! Styremøte på få timers varsel i juli? Godt gjort å samle alle! Men det kommer jo flere dager hvor du kan skrive. Hvilket prosjekt jobber du mest med nå?

    SvarSlett
  2. Hei! Det gikk helt fint med det styremøtet, selv om det ble litt mye frem og tilbake. Godt gjort at vi var fulltallig også, midt i ferien! Ja, jeg ser jeg har vært litt slapp med lenkingen i denne bloggposten, spesielt angående hvilket skriveprosjekt jeg snakker om. Jeg ser den, helt klart :-) Det er det samme prosjektet som før, men jeg kommer tilbake til det i et blogginnlegg jeg arbeider med nå. Driver med flere blogginnlegg samtidig nå, og noe av det kommer nok i løpet av dagen. Fin dag videre :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)