mandag 31. juli 2017

Det går i manus og rydding for tiden.

Kjære leser!

Jeg vet jeg sa jeg skulle legge ut blogginnlegg i løpet av dagen, beklager forsinkelsen. Jeg ble rett og slett ikke helt ferdig med det jeg skulle. Men nå er jeg her :-)

E
tter styremøtet på torsdag som jeg fortalte om, fikk jeg arbeidet en del med redigeringen av manuskriptet mitt. Og den planlagte handleturen tok jeg dagen etter. Ikke noe problem.

Helgen gikk med til enda mer gjennomgang av manus samt noen rettelser på bloggen.
Ser også at jeg var litt for slapp med lenking i forrige blogginnlegg, ettersom jeg fikk spørsmål om hvilket manus jeg henviste til. Men det er hovedmanuset om oppveksthistorien min jeg arbeider med for tiden. Men det er helt riktig at jeg  innimellom hopper litt frem og tilbake mellom skriveprosjekter. Jeg synes det går veldig greit å sjonglere litt mellom manuskripter, på den måten får man litt avveksling. Men jeg forsøker samtidig å holde fokus på en ting av gangen.... Det høres rotete ut, jeg vet det..!


Ser forresten at jeg bør ta en skikkelig opprydding på skrivebordet, og gå gjennom ting jeg har her. Jeg synes ikke det er så lenge siden sist, men det blir fort rotete på skribentkontorer, og spesielt når man bruker det samme skrivebordet både til arbeid og fritid! Jeg får nok se å gjøre noe med det en dag. Nå er jeg litt trøtt, men i morgen, kanskje?


Kanskje jeg legger ut før - og etter-bilde, he he... :-)




Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)