søndag 30. april 2017

Langhelg, familiebesøk og et skriveoppdrag.

Kjære leser!

Det er lenge siden jeg har syntes det var så vanskelig å blogge som da jeg skrev forrige innlegg på bloggen om Damenes Helg 2017. Det var så mange ting jeg ville ha med og ting jeg skulle huske, og jeg ville helst ikke gå for dypt i emner som i utgangspunktet handlet om andre, selv om jeg syntes det var vesentlig for akkurat det referatet og derfor burde nevnes.


Nå er det langhelg, ettersom mandag er 1. mai. Den dagen skulle det egentlig kommet hjemmehjelp her dersom det hadde vært en vanlig mandag, men det er det jo ikke. Men jeg har ringt og fått en avtale om at de kommer en annen dag i stedet. Det sterkeste argumentet er likevel at forrige hjemmehjelpdag falt på 2. påskedag, som også var fri. Sånn for sikkerhets skyld... Det er sjelden jeg er så uheldig, da. Rett før helgen fikk jeg forresten også medisinbeholdningen i hus.

Langhelgen ble innledet med et familiebesøk på fredagen, som egentlig var en litt sen bursdagsfeiring for et familiemedlem. Det ble servert blåskjell og annen sjømat. Veldig koselig å samles igjen. Noen hadde akkurat kommet hjem fra Spania, og selv hadde jeg jo også vært ute og fartet nettopp.

Jeg tror forresten jeg glemte å nevne at jeg har fått oppdraget om å skrive årets referat inkludert bilder fra Damenes helg til bladet Blødernytt. Det er vel kanskje best jeg begynner på det snart også! Jeg kan selvsagt plukke litt som jeg allerede har skrevet om på bloggens referat, men det er mye personlig der som ikke kan brukes i bladet, ikke på den måten. Pluss at det selvsagt blir helt andre bilder. Så jeg får nok hive meg rundt og komme i gang med dette! Vi høres :-)



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Kos deg med referatskriving! Jeg skal jobbe videre med romanmanus. Det er rart med det, når jeg har hjemmekontor blir det ikke en ekstra fridag selv om 1. mai faller på en ukedag. Ikke på samme måte som da jeg hadde vanlig jobb. Den største forskjellen er at det blir roligere på epost- og surfefronten, siden mange ikke er tilgjengelige. Så kanskje kan det bli en ekstra produktig skriveøkt :)

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for svar! Jo takk, det skal nok bli referat til slutt, må bare finne ut hvor jeg kan kutte, da det som sagt er mye jeg kunne tenkt meg å tatt med. Men jeg får vel korte det ned til det det faktisk er: Referat... :-) Lykke til med manuset ditt!

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)