onsdag 10. mai 2017

Godt i gang med artikkel til bladet Blødernytt.

Kjære leser!

Jeg sitter fremdeles og arbeider med artikkelen jeg skriver for tiden. Har kommet langt på den, men jeg har sendt noen konkrete spørsmål til arrangøren av Damenes helg 2017 som jeg skriver om.


Det dreier seg om noen bilder samt et par andre ting som jeg må ha avklart før jeg går videre. Jeg er ikke sikker på om jeg har valgt den riktige formen på dette referatet, når det gjelder hvor personlig jeg skal gjøre det. Et helt vanlig referat har jo lett for å kunne bli litt kjedelig, så jeg tenker at litt personlighet må jeg kunne sette på det, men den balansegangen der er ikke alltid like enkel.

Dette ble et veldig kort blogginnlegg, jeg er litt trøtt og tror jeg må finne dyna, så er det kanskje mulig å stå opp i morgen også :-) Sov godt!



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)