tirsdag 25. april 2017

Trengte litt tid til å sortere inntrykk.

Kjære leser!

Da er jeg endelig på plass på bloggen igjen. Etter årets Damenes Helg trengte jeg tydeligvis et par dager på å summe meg litt etter helgen og fikse opp i noen praktiske ting og la inntrykkene fra helgen få synke litt. Selve referatet fra turen må nesten vente til i morgen. Jeg har vært veldig sliten etter at jeg kom hjem, det har tatt litt tid å hente seg inn igjen.

Mandag, som var første dagen etter at jeg kom hjem, gikk tiden med til å pakke ut og vaske klær og komme seg tilbake til dagliglivet igjen. Det gikk omtrent på autopilot, og veldig greit at vaskemaskinen vasker selv...

I dag har jeg ringt og bestilt faktorkonsentrat fra sykehusapoteket, endret litt på en frisøravtale,notert meg endring av dato på borettslagets styremøte, oppdatert meg på hva som skjer her i blokken for tiden (jeg sitter jo som vara, selv om jeg ikke er i hovedstyret).

Jeg har begynt å arbeide med redigering av noen bilder fra turen, et par av dem havner nok på bloggen, skal du se! Jeg vil komme tilbake til referat fra Damenes helg 2017 om litt.

Vi høres igjen før du vet ordet av det! :-)



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?