mandag 17. april 2017

Rettelser i manus, og en viktig merkedag.

Kjære leser!

Husker du at jeg fortalte for en stund siden at et av nettstedene jeg hadde henvist til i bokmanuset mitt om å vokse opp med alvorlig blødersykdom har blitt lagt ned? I dag har jeg søkt gjennom manuset etter det nettstedet, og fjernet de henvisningene. 


I stedet for de gamle henvisningene har jeg henvist til et annet sted, som nok vil fungere vel så bra. Men det er tydeligvis greit å sjekke kildene innimellom! Det var i grunnen godt å få ryddet litt opp i akkurat det.

På en blogg som min må jeg selvsagt ikke glemme å fortelle at det er Verdens Hemofilidag i dag! Jeg synes det er fint at blødersykdommen har en egen dag. Sykdommen er kanskje ikke akkurat så mye å feire i seg selv, men fremskrittene og den store utviklingen på medisinfronten og bløderbehandlingen er desto viktigere å få frem!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?