lørdag 8. april 2017

Påskeegg og uventede butikktradisjoner.

Kjære leser!

I dag var naboen min innom en snartur, hun som jeg har mest kontakt med her for tiden. Jeg har hatt en del med henne å gjøre nå i forbindelse med den siste tids utfordringer her i blokken, hun har vært en god støtte i en litt frustrerende tid.

Da hun var innom i dag fikk hun med seg et påskeegg, jeg syntes da virkelig hun fortjente det etter den siste tiden! Ikke bare-bare å bli oppringt midt på natten av frustrerte beboere... Det var forresten ikke bare sjokolade og marsipan i påskeegget, jeg hadde vært en liten tur på Vita og funnet noen miniflasker med Bodylotion etc. også, for å gjøre det litt mer spennende :-)

Men når vi først er inne på tradisjoner og tradisjonsgodteri; Tenkte jeg skulle kjøpe påskemarsipan her nede i lokalbutikken på Prix til påskeegget og høytiden for øvrig, men de hadde absolutt ikke noe påskemarsipan! Akkurat som da jeg spurte etter julemarsipan tidlig i desember; Det virket det ikke som de hadde tenkt på en gang! Merkelige greier, og dårlig planlegging. Jeg som trodde de drev seriøs butikk! Alle vet jo at sesonggodteri er aller mest spennende rett FØR høytiden, og det er dessuten da man planlegger slike godterigaver til slekt eller venner! Men jeg fikk jo uansett tak i innhold til påskeegget på et kjøpesenter i stedet, jeg. Og påskeegg, for den saks skyld. Ok, det var dagens sladder. Jeg MÅTTE bare kommentere det... Litt mer relevant tema på bloggen neste gang, forhåpentligvis.



Påskeegg til naboen!
Påskeegg i gave til naboen.


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)