fredag 14. april 2017

Påskedager og en litt lang fredag.

Kjære leser!
Påskepyntet middagsbord i Vestby.


Dagen etter den bråbestemte påskelunsj-byturen jeg fortalte om på bloggen sist, ble det også litt travelt her.


J
eg hadde jo ennå ikke fått handlet inn til påske før helligdagene startet, ettersom det opprinnelig sto på tirsdagsplanen. Dette måtte derfor gjøres på onsdagen før jeg skulle reise i familiemiddag i Vestby.

Det var en veldig koselig familiemiddag. Nydelig påskemat, og jeg hadde tatt med meg Twist og gule kubbelys i anledning påsken.

Skjærtorsdag og langfredag har vært veldig mye roligere aktivitetsmessig. Jeg har tatt alt i mitt eget tempo. Blogget litt og så videre, uten det store tempoet.

Selvsagt måtte jeg få et problem med en indre blødning i tilknytning til det kunstige hofteleddet nå i ettermiddag. Tok meg en liten hvil i stad, og da jeg skulle stå opp igjen ville ikke hoften det samme som meg. Jeg kjente med en gang at det var en indre blødning som var årsaken. Selve hofteleddet er jo kunstig, men blødningen kjentes ut til å sitte akkurat der leddet er festet.

Selvsagt sto krykkene langt uti gangen ved utgangsdøra, og det kjentes ganske langt å komme seg fra senga og ut til gangen og krykkene og deretter til kjøleskapet for å hente medisin når jeg ikke kunne belaste foten. Det er ikke alltid så lett å skjønne når sånne ting oppstår, men det var ikke tvil om at det var en blødning nå i allefall Og det tok ikke lang tid etter at medisinen endelig var satt, før jeg begynte å merke god bedring. Jeg håper ikke at jeg vil få et problem med dette de nærmeste dagene, men jeg får være litt obs, tenker jeg. Så du kan si at den siste halvdelen av dagen i dag kjentes som en litt lang fredag, ja. Men jeg tenker at det ordner seg nå.



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)