søndag 2. april 2017

Forstyrrelser og ødelagt nattesøvn...

Kjære leser!

Jeg satt her onsdagskvelden og skrev et langt og ganske personlig innlegg på bloggen, men våget ikke å publisere det. Det ble litt for vanskelig, litt for nært, litt for sårt. Ikke bare for meg, men med tanke på andre også. Jeg lagde to versjoner til av det blogginnlegget, men følte ikke at jeg kunne publisere noen av dem.


Vi har hatt (og har vel egentlig ennå, selv om det tas tak i nå) et større problem i blokken jeg bor i, i tilknytning til en nabo. Dette har påvirket spesielt nattesøvnen min, som igjen gjør at man ikke føler seg helt på topp om dagen heller. Jeg skal ikke si så mye mer om det, kanskje jeg eventuelt kommer tilbake til det i et senere blogginnlegg.


Og ja, jeg ser det er nesten en uke siden siste publisering, men nå er jeg i allefall her! Håper at leserne har det bra! Jeg har lest og kommentert på enkelte ting, men tydeligvis ikke vært helt klar for å publisere noe selv disse dagene.

Men jeg har ikke glemt dere, og er på vei tilbake :-)



Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei! Kjedelig å bli holdt våken! Håper det ordner seg snart, og godt at det er tatt tak i. Jeg er pt i feriehuset, og her er det ihvertfall nesten helt stille - sover altfor lenge utpå morgenen... :)

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for kommentar! Ja, dette er kjedelig, men det blir vel en ordning på det snart, håper jeg. Kos deg i feriehuset!

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)