mandag 27. februar 2017

Litt mye annet i forrige uke.

Lunsj på  Rykkinn i helgen :-)
Kjære leser!

Da er jeg tilbake på bloggen etter helgen. Jeg synes den siste uken har bydd på mye nytt, som for eksempel endringene i hjemmetjenesten og ting i forbindelse med leiligheten, så jeg har ikke helt greid å finne den store roen og konsentrasjonen til skriving som jeg kanskje hadde håpet i vinterferien. Hver gang jeg tok frem manus og begynte å sette meg inn i det igjen, skjedde det ting som måtte tas tak i der og da. Men nyheter kan også bety progresjon og spenning, og det er vel det mange ønsker seg i vinterferien?



Lørdag var jeg imidlertid en tur i Bærum med søster'n, både hjemme i toppetasjen hos mamma på besøk, og på handletur. Altså, jeg tilbrakte tiden på en benk inne på kjøpesenteret jeg da, mens de to andre handlet matvarer. Det var ikke helt rette dagen til å traske rundt, da jeg hadde vondt i beina, og da spesielt en ankel. Mamma har også vært dårlig en periode, men hun blir stadig et lite hakk bedre, og det er veldig bra! Jeg brukte ventetiden på benken til å svare på noen tekstmeldinger jeg ikke hadde rukket å svare på tidligere.

Nå håper jeg virkelig at jeg kommer meg tilbake til ordentlig skriving igjen, ikke bare små forsøk, som det har vært den siste tiden. Helt ærlig har jeg nok mer troen på det nå enn for en uke siden, ettersom enkelte ting endelig har fått roet seg litt igjen.

Jeg er straks tilbake :-)



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)