tirsdag 3. januar 2017

Kåring av vinneren i romjulskonkurransen!

Kåring av vinner på bloggen.Kjære leser!

Jeg inviterte til en liten romjulskonkurranse for litt siden på bloggen min, med et par enkle spørsmål om juleantologien Desember, som jeg var medforfatter og redaktør i for noen år siden. Det kom jo ikke inn så veldig mange besvarelser da, en av dem ble aldri lagt ut på nett fordi den virket litt useriøs, og noen sendte svar via Facebook internt, og det teller jo heller ikke når jeg ba om svar direkte på bloggen... Men guri så mange som klikket seg inn og tittet på den konkurransen! Utrolig mange treff der, gitt!

Men en vinner skal selvsagt kåres, og da gjøres det veldig enkelt ved å sende boken til hun som kommenterte på bloggen min innen fristen og dermed gjorde dette riktig. Hun forteller imidlertid at hun har boken fra før, men hun er selvsagt velkommen til å gi den bort i gave om hun vil det! Som en adventshilsen til en venn når det nærmer seg førjulstider igjen, kanskje?

Gratulerer som vinner av romjulskonkurransen 2016, Grete i Hamar! Bok kommer i posten :-)



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?