mandag 12. desember 2016

Travel førjuls-mandag.

Kjære leser!

Titter bare innom her i full fart før jeg går og legger meg. I dag skulle hjemmehjelpen ha vært her, men hun kunne ikke komme. Jeg ble oppringt i morges, der jeg fikk høre at de kunne ikke sende en vikar i dag, men de kunne sende en i morgen, hvis det passet? Jo, det passer! Det kommer sikkert til å gå litt surr i dagene, jeg kommer til å tro et er mandag, he he. Jeg har en del på programmet i morgen, ettersom jeg skal i bursdag seinere dagen, men det skal gå greit. Som sagt hvis jeg husker hvilken dag det er!

I dag har jeg endelig fått sendt av gårde en julegave til ei venninne. Samtidig fikk jeg hentet en annen pakke og gjort noen andre ærend. Og jammen traff jeg ikke naboen der også. Noen ganger får man gjort mange ting på en gang, og i dag hadde jeg litt ekstra tid å ta av også, siden ikke hjemmehjelpen kunne komme.

Det med bursdager i desember kan av og til være litt travelt. Nå har jeg jo ikke det selv da, men flere i nærmeste familie har. Man kommer liksom ikke skikkelig i gang med jula og handling av julegaver før de første bursdager og bursdagsgaver er ferdig. Veldig koselig med bursdager altså, men som sagt. Men jeg skal ikke si noe, jeg har bursdag i februar, og da kan det være så dårlig føre at folk ikke greier å komme seg i bursdagsselskap i det hele tatt! Hehe, det er noe med alle årstider.


Nei, jeg får vel avslutte her så jeg får gjort det jeg skal i dag. Håper at alle har hatt en fin mandag!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)