tirsdag 4. oktober 2016

På tide å ta inn tomatplanten!

Kjære leser!

Det er utrolig flott høstvær om dagen, men nå begynner det å bli kaldt om natten. Hvilket betyr at det er på tide å ta inn godteriskålen fra verandaen. Ja, altså tomatplanten.

Senest i dag spiste jeg tre små tomater, selvplukk, selvfølgelig! Det siste jeg gjorde var å løfte hele krukken innenfor verandadøren. Så får jeg se, om den kanskje blir satt ut igjen i morgen, hvis været blir bra. Og hvis ryggen holder. Det er ikke dårlig å være selvforsynt med tomater hele sommeren og utover høsten! Setter stor pris på det!

Ellers så er det jo høstferie nå, men heldigvis kom hjemmehjelpen min likevel. Alltid hyggelig med besøk av henne. Jeg har ikke de alt for store planene for høstferien. Jeg vurderer å se igjennom et skriveprosjekt som har ligget stille en stund, eventuelt lese en bok. Eller kanskje begge deler? Vi får se :-)

Hva slags planer har du?



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?