mandag 17. oktober 2016

Mye forskjellig å ta stilling til for tiden.

Høstpyntet bord.
Stemningsfullt og flott
med høstblader på bordet!
Kjære leser!

Jeg synes dagene bare forsvinner avgårde, jeg... He he. Jeg har fremdeles mye å ta stilling til, av ymse slag.
Fremdeles har jeg ikke gitt tilbakemelding på prosjektinvitasjonen jeg fikk tilsendt på torsdag da jeg hadde familiebesøk. Dette gjaldt et arrangement jeg syntes ser veldig spennende ut, nærmere bestemt en diskusjonsgruppe. Imidlertid tror jeg kanskje det blir litt for voldsomt for meg. Jeg har begynt på en mail for å svare, men syntes det var så vanskelig å ta stilling til den fordi det er så kort frist. Nå ser jeg datoen er endret to ganger allerede, men fremdeles blir det vanskelig for meg. Hvorfor skal alt skje med en gang eller til samme tid?

I går kveld var jeg i enda et familielag. Du synes kanskje det virker på bloggen min som det blir mange familielag? Det er vel fordi det fins flere deler av familien. I går spiste vi fårikål, det skal jo være mat for høsten, skal det ikke? Bordet var stemningsfullt pyntet med høstløv.

I dag har hjemmehjelpen min vært her en tur. Straks er det dekkskifte for hc-bilen hos dekkdoktoren. Det medfører også litt usikkerhet. Burde jeg kanskje kjøpt nye vinterdekk? På tide snart, kanskje? Jeg føler meg usikker på enkelte sånne ting, og spesielt når det gjelder temaer jeg ikke har greie på. Derfor var det fint å høre litt hva familien syntes om den saken i går. Men dekk er viktig, så må man bytte så må man bytte. Det blir jo stort sett bykjøring med meg, er innimellom på lengre turer, men ikke så ofte. Det blir en tur ut til Bærum og Vestby i ny og ne, i tillegg til de seminarene jeg er på rundt omkring, samt Rikshospitalet, og diverse.

Det er mange ting å ta stilling til for tiden, og dette var bare noen av dem. Fortsatt i tenkeboksen når det gjelder flere ting... Så jeg får vel ta en dag av gangen. Men i dag og i morgen er det disse to sakene jeg har måttet prioritere. Jeg skal sladre mer når jeg vet hva jeg vil :-)

Og ja, jeg vet jeg har slengt ut noen løse tråder her og der, spesielt innenfor temaet skribentliv. Jeg skal snart nøste opp noen av trådene for deg :-)



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)