tirsdag 25. oktober 2016

Har du gode forslag?

Kjære leser!

Jeg har tenkt på det en stund, og jeg har nå begynt å skrive en novelle. Ja, du leste riktig. Jeg har ikke skrevet noveller på en god stund nå, så det er jo litt artig. Har nok vært altfor opptatt med virkelighetshistorier og bloggen det siste året.

Utkastet til novellen har egentlig vært påtenkt lenge, men nå har jeg funnet ut litt mer om hva jeg vil med den, hvis du skjønner. Jeg kommer til å sprite den opp litt i en annen retning enn det som var den opprinnelige planen, så får vi se.

Tema vil jeg ikke ut med foreløpig, må se om jeg får det til først. Men som sagt; Jeg er ikke ferdig, så jeg lover ingenting :-)

Imidlertid la jeg ut et spørsmål til følgerne mine på Gro Jeanettes Forfatterside på Facebook;

"For tiden holder jeg på med en novelle, men jeg har litt liten erfaring når det gjelder å finne på fine hundenavn! De jeg skriver om har hund, men den er egentlig ikke en hovedperson altså, men trenger et navn. Foreløpig heter den Fido, men jeg tror jeg vil ha et annet navn på den. Men ikke Peik, for det har jeg en hund i en annen historie som heter… Har ikke bestemt meg for om hunden trenger et jentenavn eller guttenavn (altså for hund), det kan du gjerne avgjøre! Men jeg vil gjerne at det skal være et navn som er litt typisk for hund. Har du et godt forslag?"


Tenkte det var morsomt å høre med leserne mine om de hadde noe å anbefale. Har du?




Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)