onsdag 21. september 2016

Planene for helgen, og litt lenger.

Sist fortalte jeg om hjemmehjelp-vikaren som flyttet rundt på møbler her hjemme. Var jeg for negativ? Jeg håper ikke det, det var jo ikke sånn ment. Jeg er selvsagt veldig glad for at det kunne komme en vikar når ikke min faste hjemmehjelp kunne komme! Men jeg vil virkelig gjerne beholde min faste, det skal det ikke herske noen tvil om!


I dag har jeg hatt besøk av moren min, koselig det. Da hun dro igjen fant jeg ut at jeg hadde glemt bort den vanlige medisineringen på formiddagen i dag, men sånn er det. Det er jo ikke verre enn at jeg kunne ta det senere på dagen.

Litt tidligere i kveld ringte en av mine venninner og ville gjerne treffe meg nå snart. Veldig koselig, men det kolliderer litt med noen andre planer. Jeg skal ta noen telefoner i morgen og se om jeg kan flytte på noe.

Det har vært ganske rolig på aktivitetsfronten en periode nå, og også rent helsemessig, og jeg har kunnet prioritere litt andre ting. Det har leserne mine kanskje merket på bloggen også. Men fremover nå skjer det litt på blant annet litteraturfronten. Jeg skal snart på et litterært arrangement som jeg har visst om en stund, og da invitasjonen dukket opp i sommer føltes det så veldig lenge til, men nå er det jo snart! På det arrangementet skal jeg også ha med meg en venninne som gjest, og det gleder jeg meg til!

Dette ble en kort oppdatering i kveld, men det kommer snart mer :-)


Har du en fin uke?



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)