fredag 12. august 2016

Flere spennende invitasjoner innenfor litteratur og helse!

Spennende invitasjoner innen litteratur og helse!
Spennende invitasjoner!
Kjære leser!

Håper at du har hatt en fin uke!

Som tidligere antydet på bloggen min, så har jeg et par-tre ting å tenke på og som jeg tror eller vet kommer til å bli både spennende og interessant.


Når jeg har planer som er litt i overkant spennende, pleier jeg å være forsiktig med å gå for tidlig ut og fortelle hva jeg skal. Det kan være mange grunner til det. En av dem er selvsagt helsen min, jeg vet jo ikke alltid hvor jeg har den :-)  Det er som sagt ikke alltid så lett å legge planer, med den sykdommen jeg har. Det hadde vært litt kjedelig å utbrodere hvor mye man gleder seg til noe, og deretter ikke får gjennomført likevel... Selv om det selvsagt er en del av livet og en del av å leve med sykdom.
Men nå føler jeg meg bedre enn på lenge, og det tror jeg kan komme godt med i tiden fremover.


Hvis ting er litt spennende, føler jeg også ofte for å holde hemmeligheten litt for meg selv først og kjenne ordentlig på den inspirerende, nesten magiske virkningen hemmeligheter har. Akkurat det med hemmeligheter husker jeg godt fra barndommen, ingenting var vel mer spennende enn hemmeligheter! Dra gjerne paralleller tilbake til skrivingen av min gamle dagbok :-) Det at den var hemmelig og bare min, var jo hele poenget... Du skjønner hva jeg mener?

Å bli fristet til å røpe hemmeligheter er nok litt av grunnen til at det har vært litt stille fra meg noen dager nå, jeg ville helst ikke si for mye alt for tidlig. Men nå kan jeg vel legge ut noen hint...

Jeg har i sommer fått flere spennende invitasjoner til ting jeg gleder meg til å delta på, og noe av det skjer denne høsten! Andre ting ligger noen måneder frem i tid, men er like spennende for det! Blant invitasjonene finner vi for eksempel litterære sammenkomster, og noe av det har med boken Turen jeg aldri glemmer å gjøre, som jeg er medforfatter i. Men det er som sagt også andre sammenkomster og feiringer, som også blir spennende. Og utrolig nok, er det ingenting av dette som kolliderer med hverandre rent tidsmessig! Så la oss håpe ingen endrer på datoer..! Da kan jeg være ille ute.. :-)


Fortsatt fin fredagskveld!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Gøy å ha spennende planer utover høsten. Håpoer sommeren var god. Jeg leser meg opp i bloggene jeg følger nå. :)

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar, Susanne! Deler av sommeren var nok bedre enn andre, men det som var bra var til gjengjeld ekstra bra :-) Håper at din sommer også har vært fin! Ja, planer er hyggelig, håper at de lar seg gjennomføre også! Ha en fin lørdag!

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)