søndag 26. juni 2016

Godt tegn når man orker å oppdatere litt.

Kjære leser!

Det har visst vært stille fra meg på bloggen noen dager nå. St. Hans 2016 var koselig den, stille og rolig. Jeg hadde som sagt egentlig tenkt meg hjem til moen min på besøk, men fordi helsen min har vært så uforutsigbar, kom hun på besøk til meg i stedet. Hvis jeg forklarer at hun bor i fjerde etasje uten heis, så skjønner du kanskje bakgrunnen for avgjørelsen når helsen min skranter. Kjøreturen ut til Bærum hadde vel gått, men jeg tror helt ærlig ikke ryggen min hadde likt de trappene akkurat da.

De to siste dagene har jeg arbeidet mest med oppdatering av skribentsiden min på Facebook. Jeg har flyttet rundt på bilder, slettet noen og lagt til nye. Jeg tror ting kommer til å bli mer oversiktlig når alt er i orden. Blant annet blir bildene sortert på årstall i større grad enn før. Det kommer også snart noen endringer som ikke er lagt til der enda. Har vel kastet ut ca. tjue bilder og fem bildemapper til nå.

Det er fremdeles litt jojo-tendenser helsemessig, i går hadde jeg ganske vondt og gikk med krykker innendørs, og fant sent på kvelden ut at jeg var nødt til å forsøke med medisin. Jeg pleier å foretrekke å ikke sette sprøyte så sent på kvelden, men må man så må man. Det gikk heldigvis greit med selve medisineringen.

Da jeg våknet i morges var jeg litt skeptisk og regnet med at jeg hadde vondt fremdeles og rørte litt forsiktig på meg for å kjenne etter, men faktisk følte jeg meg veldig bra, ja nesten uforskammet frisk, faktisk! Jeg er ikke helt det altså, kjenner jeg blir fort sliten i ryggen og denne berg-og dalbanen med helsa kjenner jeg jo ganske godt. Men føler meg fortsatt ganske ok, så vi får se. Det er jo stor forskjell på å ikke kunne røre seg, og til å være sliten i ryggen, som et tegn på bedring.


Jeg ble også invitert på familiebesøk i Vestby om noen dager, men jeg sa at jeg måtte komme tilbake til det, da det er umulig å forutse for øyeblikket. I morgen tidlig kommer hjemmehjelpen min, så det er kanskje best jeg køyer nå. Krysser fingrene for at helsa holder i morgen også!

Vi høres!

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)