torsdag 26. mai 2016

Ny inspirasjon?

Kjære leser!

I forrige blogginnlegg nøstet jeg opp noen løse tråder, om ting som endelig hadde løst seg. I dag var det tid for nye utfordringer, ettersom jeg som tidligere fortalt har blitt med i styret til borettslaget, og det var første styremøte i dag. Jeg er kun en vararepresentant altså, noe mer våget jeg ikke å ta på meg, både på grunn av helsen og fordi jeg til stadighet synes jeg driver med så mye forskjellig. Og det er jo ofte lurt å starte forsiktig, har jeg lært :-)

Jeg har tidligere fortalt om at jeg har vært på flere av beboermøtene eller generalforsamlingene der alle i borettslaget er samlet, men nå var det kun styret, hjemme hos en styrerepresentant. Jeg behøver ikke utbrodere det så mye nærmere, kanskje. Men det var veldig hyggelig, og fint å bli litt bedre kjent med flere naboer enn de jeg kjenner fra før, og da naboer jeg ofte kun er på hils med ellers. Og artig å prøve noe nytt, det gir gjerne ny inspirasjon, hvem vet?




Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)