mandag 16. mai 2016

Innholdsrike maidager!

Kjære leser!

For en ukes tid siden sa jeg noe om en bursdag som var blitt flyttet, og at akkurat det passet ganske bra for meg fordi jeg var dårlig og dessuten skulle på et møte i borettslaget som kolliderte.

I dag derimot, ble det endelig bursdagsfeiring for den ene nevøen min i Vestby. På tide å legge kranglete PC og andre uroligheter bort litt. Det gjør seg med litt avkopling innimellom, og godt å endelig føle seg litt mer ovenpå rent helsemessig.

Bursdager i familien er alltid koselig. Den ene nevøen hadde bursdag og den andre feirer russetid, så det var hyggelig med en familiesamling. I tillegg er det pinse og syttende mai i morgen, så her kommer tydeligvis alt på en gang :-)

Planene er klare for morgendagen også. Jeg kommer straks tilbake til det!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei! Hyggelig med bursdager - i hvertfall andres :)

    Du, jeg blir litt forvirret mtp dateringene dine. Jeg tittet innom i går, da lå ikke dette innlegget ute, men nå ligger det der og er datert 16. mai. Tipper at du låser dato npår du starter på et innlegg, men for oss lesere vil det være mye lettere å forholde seg til hvis dato stemmer med når innlegget blir publisert. Ser også at jeg har gått glipp a flere "tilbakedaterte" innlegg i det siste. Det blir liksom ikke like stas å kommentere på "gamle" bloggposter. Noe å tenke på? ;)

    Nå er det godt med normale arbeidsdager igjen. Jeg har skrevet litt i pinsen, men ikke så mye egentlig. Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Hei! Det stemmer at jeg tilbakedaterer noen innlegg når jeg ikke rekker å legge dem ut i tide på den datoen de er tiltenkt... Skjønner at det kan være forvirrende kanskje, akkurat nå er jeg litt på etterskudd når det skjer så mye. Blant annet kommer det et syttende mai-innlegg nå snart :-) Men en annen ting er at jeg innimellom lar være å dele innlegget på sosiale medier hvis jeg føler at det er litt internt og ikke så viktig å reklamere s veldig for... Men jeg skal tenke litt på dette, føler at innleggene helst bør være litt der de hører hjemme, liksom...

    Akkurat dette kunne jeg godt tenkt meg å høre andres meninger om også, hvis noen mener noe. Jeg er litt usikker på akkurat dette. Flere som har synspunkter? Uansett; takk for tips og tilbakemelding! Setter stor pris på det!

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)