onsdag 9. mars 2016

Riktig medisinrutine igjen, og tilbake på bloggen.

Kjære leser!

Jo da medisinering i dag gikk greit, den. Jeg måtte jo skyve litt på medisinskjemaet mitt sist, som jeg fortalte om. Men det gikk greit å hente seg inn igjen i dag, så jeg er i rute igjen. Synes forresten at selve den tekniske stikkingen også går veldig bra for tiden. Det er viktig å ta med lyspunktene i prosessene og hverdagene også, ikke bare utfordringene!

De siste dagene har gått med til litt utbedringer og oppdateringer på ULFF sine sider og sosiale medier. Jeg så blant annet at det var noen bilder fra diverse sammenkomster som jeg hadde glemt å legge på Facebook-siden til ULFF, selv om de lå på nettside og ULFF-blogger altså. Jaja, sånt skjer, og da er det greit med en liten oppdateringsrunde i ettertid for å se om alt stemmer. Beklager at det blir litt prat om skribentforeningen på bloggen min altså, men det er en stor del av livet mitt og det jeg driver med til daglig, og det tilhører i stor grad skribent-temaet.


Jeg er litt trøtt og tror jeg skal ta kvelden nå, men vi høres!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Så fint at det har gått greit med medisineringen. Som du nevnte i et tidligere innlegg er det ikke så lett for en helt utenforstående å forstå hvor kompliserte de greiene der kan være. Og det er jo en selvfølge at du nevner ULFF en gang i blant. Jeg forteller jo om statisteriene mine selv om hovedtema var tenkt å være skrivingen. Vi må blogge om det som opptar oss, synes jeg, og det vil alltid være bittelitt relevant fordi bloggeren jo knytter det sammen. Fin kveld!

    SvarSlett
  2. Hei! Takk for støtten! Ja, det er alltid en vurdering det der, om hva som er relevant og ikke, men litt av dagligdagse ting man er opptatt av må nesten få være med innimellom. Ja, statist-prosjektene dine er spennende, stå på!

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)