søndag 20. mars 2016

Påsken er i gang - endelig!

Kjære leser!

Der forsvant den helgen, gitt... Men det var jo ikke vanlig helg egentlig da, etter som påskeferien har begynt. Ferien ble innledet i går med et bursdagsbesøk i familien. Veldig koselig å markere bursdag og starten på påsken samtidig.

Jeg hadde med meg ipaden min i bursdagsselskapet for å vise frem den flotte forsiden på boken jeg medvirker i. Veldig lekker bok, skjønner du! Det kan jeg jo si, når det ikke er meg som har laget forsiden! Flott design og farger, fant bilde på nettet for en stund siden.
Nå ser jeg det legges ut mer og mer informasjon på nettet om den boken, så da tenker jeg at jeg kan gjøre det, jeg også, så nå har jeg begynt forsiktig på det. Men det kommer mer! Jeg har ventet lenge på denne påsken med snarlig utgivelse som medforfatter, så nå er det jammen på tide at det skjer noe snart :-)

Selv om det er påske får jeg likevel besøk av hjemmehjelpen min i morgen, så det er jeg nok heldig med denne gangen. Det kan jo innimellom være litt vanskelig med slikt når det kommer til høytider.


Som du kanskje så mimret jeg litt over gamle stiloppgaver i forrige innlegg på bloggen. Det var et innfall jeg fikk og tenkte at det hadde jeg visst ikke nevnt før. Det hører jo til i kategorien ungdomstid eller videregående skole egentlig, men samtidig har det mye med skribenttilværelsen min å gjøre, eller det var opptakten til den.

Har du noen spennende planer for påsken?


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?