onsdag 16. mars 2016

Omskriver gammel påskehistorie.

Kjære leser!

Aller først; Beklager stillheten på bloggen de siste dagene! Jeg har drevet med litt av hvert innenfor skriving i mellomtiden. Blant annet ble jeg inspirert til å omskrive og rette på en gammel påskehistorie fra virkeligheten, som jeg tenkte å legge ut her. Vurderte å gjøre det i dag, men så tenker jeg at jeg bør vente i alle fall en dag med det, det er vel ennå en dag eller to til folk går inn i den berømmelige påskedvalen for fullt?

Jeg har ikke vært helt god til beins nå, har en indre blødning under foten, som gjør at jeg kjenner det godt når jeg trår på den. Men jeg håper og tror at det går seg til nå som medisiner er tatt. Fordi jeg har litt ujevnt fordelt følelse i det beinet, er det ikke alltid så lett å vite hvor ille det egentlig er. Men jaja, sånt noe hører jo til det livet jeg faktisk lever.

Ok, ville bare oppdatere dere litt og si at jeg ikke har glemt dere :-) Påskehistorie kommer!



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. hei! Godt at det går seg til, bokstavelig!:) Men fint at du har nok å holde på med når du sikkert helst holder deg hjemme. Påskehistorien vil jeg selvsagt lese! Er ikke i den dvalen helt ennå, men skal ha et lengre opphold i feriehuset ganske snart. Kanskje fortellingen din kan bli reiselektyre :)

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for svar! Tenker jeg kommer til å legge ut den påskehistorien nå i kveld. Det er ikke en novelle, mer en historie, nesten et tilbakeblikk på noe jeg var med på i jobbsammenheng før påske en gang.

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)