onsdag 30. mars 2016

Inspirasjon til å rydde i medisiner!

Kjære leser!

I januar fortalte jeg her på bloggen min at jeg deltok i konkurransen Rydd skapet, som handlet om det å rydde i medisinbeholdningen hjemme. Jeg deltok med blogginnlegget Hold orden i medisinene dine! Jeg vant selvsagt ikke, men jeg ser at konkurransen er avsluttet og vinneren kåret.


Det var uansett veldig artig og inspirerende å delta ved å sende inn blogginnlegg og bilde, og det var jo et ganske relevant tema for bloggen min var det også! Og så fikk jeg litt inspirasjon til å rydde litt i egne medisiner, medisinutstyr og helsepapirer samtidig. Med ett fikk jeg enda bedre oversikt over hva jeg egentlig har av medisiner og tilbehør - og hvor det er plassert. Og når man først setter i gang, ser man jo fort hva som faktisk har utgått på dato for lengst og som slett ikke skal beholdes.

Dette er som du kanskje skjønner et lite oppfølgingsinnlegg, bare for å avrunde akkurat det kapittelet. Har du enda ikke ryddet i medisinskapet ditt? Ta en liten titt nå med en gang, da vel, kanskje du blir overrasket over at du enda ikke har kastet ting som gikk ut på dato for lengst?



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?