torsdag 17. mars 2016

Smerter, uhell og kort lunte...

Kjære leser!

Nei, det var kanskje ikke verdens beste dag i dag, den siste ordentlige hverdagen før påskeferien setter inn. Har hatt ganske vondt i den foten jeg nevnte i går, og da er det ikke så greit å komme seg rundt. Var en tur nedom butikken, og noen ganger må jeg si at det er veldig godt med besøk av mamma - hun er verdens beste til å hjelpe til. Hun har som jeg vel har fortalt før et stykke å reise kollektivt fra Bærum, men det er veldig koselig med besøk. Jeg tok med meg begge krykkene da vi skulle ned i butikken, vanligvis er det kun den ene som får være med.


Jeg vet også at jeg innimellom har litt kort lunte hvis jeg har vondt, så også i dag, dessverre. Jeg forsøker å ikke la det gå ut over noen, men noen ganger føler jeg selv at jeg har litt for lite tålmodighet i sånne situasjoner. Ofte er det vel mest jeg selv som legger merke til det altså, uten at jeg sier så mye om det. Men om hun hun merket det, så tok hun det pent altså, mamma skjønner sånt. Det er jo ikke personlig ment mot noen, andre enn smertene mine.

I tillegg til butikkturen, så fant vi frem verandamøblene fra boden og lagde skikkelig vår på verandaen. Kjempegod følelse. Ja, rent bortsett fra at da jeg skulle hente frem møbler fra boden, så greide jeg å rispe meg opp inne i hånden på et møbel. Det var jo kun et risp da, og heldigvis ikke noe dypt kutt. Men et risp er et risp. Med blødersykdommen min må jeg nesten ta sånt litt seriøst og følge med på utviklingen, men det ser ut til å ha gått bra siden det var så lite.

Men tross alt, det var nydelig førpåske-vær, og den første påskekaffen på verandaen smakte veldig godt!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)