mandag 30. mars 2015

Meldt meg på Damenes Helg!

Jeg har de siste årene deltatt på Damenes Helg. Dette er et arrangement i regi av Foreningen for blødere i Norge (FBIN), og arrangeres en helg i året, vanligvis i april. Så langt har arrangementet foregått på Hankø Fjordhotell og Spa, jeg har fortalt om dette i tidligere blogginnlegg.

Poenget med Damenes helg, slik det ble lagt frem den gangen det ble opprettet, var å lage et fellesskap for oss jentene med blødersykdom. Det er jo ikke så veldig mange av oss, men litt flere er vi jo når flere faktormangler inkluderes, og også flere alvorlighetsgrader. Tidligere år har vi vært 11-12 deltakere på jentetur.

I år er det endringer i planene vedrørende reisemål for jentegjengen! Det kan jo være spennende å prøve noe nytt, nå har vi jo faktisk vært på Hankø tre ganger. Jeg tror endring av sted blir både bra og spennende! Jeg kommer tilbake med mer om saken i senere innlegg! Jeg ser i allefall frem til å være med på dette!




Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg, se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?