søndag 27. juli 2014

Sushi og hvitvin med naboen :-)

Sushi og hvitvin med naboen!
I dag har det vært skravlekveld i heimen! Jeg hadde invitert min nabo på Sushi og hvitvin, det er jo nesten det eneste fornuftige å spise når gradestokken viser passerte tretti grader!

Vi møttes utenfor blokken, og kjørte sammen til nærområdets sushisjappe. Vi tok med oss godsakene hjem, og hentet hvitvinen ut av kjøleskapet. Etter å ha ertet vepsene fra vepsebolet til nærmeste nabo med hvitvin på verandaen, fant vi vel ut at det var greit å spise maten inne, men med døren åpen så ikke varmen skulle ta knekken på oss. 

Samtaleemnene var mange, alt fra..., nei forresten, det er kanskje privat, det ja. Ikke det at det fins så mange hemmeligheter, altså. I alle fall satt vi og så på bilder fra "gamle dager", eller rettere sagt nitti-årene. Både på  pc og i fotoalbum. Hvis dette ble for internt, kan jeg kort oppsummere at vi kjente hverandre på nittitallet, men endte tilfeldigvis opp som naboer nå for noen få måneder siden, mange år senere! Jeg synes fremdeles dette er veldig moro.

Det var i alle fall et veldig godt matvalg vi hadde gjort i dag! Ikke noe dårlig naboskap heller, forresten!




Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)