mandag 4. april 2016

Inspirert av mange tilbakemeldinger!

Kjære leser!

Helt ærlig? Det er lenge siden jeg har følt meg så sliten som i dag. Jeg har ventet så lenge på denne dagen etter som det var bokslippdagen, men når den endelig kom følte jeg meg helt utslitt! Det tar på å gå og vente på ting, spesielt når det tar så lang tid. Selv om jeg selvsagt var klar over at det ville gjøre akkurat det.

Sent i går, eller rettere sagt i natt, la jeg ut informasjon på min personlige Facebook-profil, men også på skribentsiden min på Facebook om boken. I morges måtte jeg helst opp i rimelig tid siden hjemmehjelpen min skulle komme. Men du vet at da vekkerklokken fikk liv i meg, var det eneste jeg tenkte på at jeg måtte sjekke om noen hadde kommentert eller likt oppdateringene mine på Facebook. Snakk om å være avhengig og glad i det man arbeider med for tiden, hehe. Jeg husket jo at hjemmehjelpen skulle komme altså, men du vet...

Og jo da, hjemmehjelpen min fikk gjort det hun skulle, og var blid som en sol, som vanlig. Men som sagt, jeg tror piffen hadde gått helt ut av meg altså, for jeg var dødstrøtt, og da hun hadde gått gikk jeg og la meg nedpå og sovnet litt, faktisk, enda klokken var bare ett, midt på dagen! Lurte faktisk på om jeg begynte å bli syk eller noe, men jeg tror ikke det altså, for det gikk over. Trengte nok bare litt mer søvn.

Og responsen på Facebook? Fy søren så mange likes og kommentarer, ble helt satt ut jeg! Til sammen omtrent 50 likes og masse kommentarer! Veldig hyggelig på sosiale medier, må jeg virkelig si..! De jeg snakket med i telefonen må ha lurt på hvorfor jeg var så sliten, men sånn var det bare i dag. Tenker det ordner seg, det begynner å bli i orden igjen nå i alle fall. Jeg ble i alle fall veldig inspirert av alle tilbakemeldingene, det skulle jo ikke mye til, sånn som responsen var. Jeg må bare få si tusen takk for alle tilbakemeldingene!

Selve boken jeg er medforfatter i har jeg ikke fått hit ennå, men det er nok litt tidlig. Den kommer sikkert snart, i alle fall hører jeg nok snart noe, mulig jeg sender en mail, for å høre hvordan det går. Jeg kommer nok snart tilbake med oppdateringer om dette!


Lar du deg inspirere av tilbakemeldinger på ting du arbeider med?


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)