fredag 15. april 2016

Det er ikke mangel på planer...

Kjære leser!

Jeg ser det er noen dager siden forrige blogginnlegg, men det har ikke vært så mye konkret å fortelle, kun halvveis ferdige planer, og ikke alt er interessant nok på bloggen heller. Blant annet har jeg arbeidet med nettsiden til ULFF store deler av dagen, da jeg hadde noen oppdateringer der som ventet. Og en rekke andre ting.

Jeg har de siste dagene vært i kontakt med noen av de venninnene mine som var medryttere på Hemsedal Hestesenter for mange år siden, angående et mulig venninnetreff. Vi fikk det ikke til denne helgen, den kom alt for fort fant jeg ut, og det er også flere helger som ikke passer for folk. Jeg har kun vært i kontakt med tre personer altså, tenkte jeg måtte høre med de som ofte er travlest og har lengst vei, og som jeg også har bok til her. Så sender jeg heller ut en litt mer ordentlig invitasjon når jeg endelig finner en dato. Dette var et eksempel på en av de halvveis ferdige, eller skal vi si nettopp påbegynte planene mine...

Jeg har også skrevet et blogginnlegg om tanker rundt fremtidige skriveplaner som jeg etter hvert fant ut at jeg kanskje skulle vente litt med å slippe. Men det kommer snart, det også. Som sagt, mye påbegynt og påtenkt, men lite konkret. Men sånn må det nesten være av og til. Det er godt å kunne bruke litt tid på enkelte av blogginnleggene også innimellom.

Jeg forsøker forresten å lese litt innimellom også for tiden, da jeg jo er nysgjerrig på de andre medforfatterne i boken Turen jeg aldri glemmer, og hva de skriver om. Også et påbegynt prosjekt, men denne gangen altså på lesefronten :-)

Er du flink til å fullføre påbegynte prosjekter og planer, før du begynner på noe nytt?


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei! Det er sikkert en litt rar periode nå - nå som boken er lansert er det lov å ha noen roligere dager, men samtidig blir det kanskje også større fokus på å "kjøre på"? Uansett, godt å ha planene i orden, og de trenger jo litt oppmerksomhet før de iverksettes også. Gleder meg til å lese mer om framtidige skriveprosjkter!

    SvarSlett
  2. Hei, takk for svar! Ja, det har vært noen litt rolige dager hvor jeg har koplet ut og gjort litt andre ting. Det kommer nok en oppdatering i løpet av dagen, tenker jeg.

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)