fredag 26. februar 2016

Tankekaos og søvnmangel.

Kjære leser!

Dagen i dag har vært en rar fredag. Men jeg kjenner grunnen til det, altså. I natt sov jeg alt for dårlig, det var masse rare tanker som surret rundt i hodet på meg og jeg greide ikke å falle til ro. Hadde alt for mye å tenke på. Det var prosjektforespørsel og bokprosjekt og skribentforening og alt mulig i et eneste kaos i hodet på meg. Viktig med riktig arkivering tankemessig også, ikke bare i papirene eller på PC-en!

Og siden jeg ikke sov så mye i natt, sto jeg litt senere opp enn vanlig, men har vært litt hanglete i dag også. Ikke syk altså, bare hanglete og sliten på grunn av søvnmangel. Var en liten tur nedom lokalbutikken, interessant og bra at den har åpnet igjen etter hele ti dager, men nå i ny drakt, det vil si Coop Prix i stedet for Rimi.


Dette ble et veldig kort innlegg på bloggen i dag, jeg kommer nok sterkere tilbake!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei! Håper helgen blir bra da, at du får samlet tankene litt og ryddet plass til god nattesøvn! Det er viktig, jeg sovner normalt som en stein så snart jeg køyer, men hvis jeg jobber med noe litt krevende rett før jeg legger meg, kan jeg ligge våken, ja. Et godt tips er å skrive ned de tingene du tenker på for å ta opp tråden neste dag, og legge lappen et sted du ser den straks du står opp.

    SvarSlett
  2. Hei, ja jeg tror jeg må bli litt flinkere til å skrive ned gjøremål, ideer og tanker før jeg køyer, jeg også. Gjør det innimellom, og tror det er lurt. Har hatt noen prosjekter nå som har stresset meg litt, men noe av det er ferdig nå. Det er bra, så jeg kan få brukt tid og krefter på det som trengs nå :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)