lørdag 6. februar 2016

Skulle selvsagt ikke valgt krykkene.

Kjære leser!

Akkurat nå føles det som alle ledd og muskler i kroppen gjør kollektivt opprør på en gang. De prøver definitivt å fortelle meg noe. Har vondt over alt, og orker ingenting.

I dag har jeg vært på handletur med familiemedlemmer. Målet var at jeg skulle kjøpe meg noe jeg har tenkt på en stund nå, og som de hadde greie på og dermed kunne hjelpe meg med. Derfor var det veldig hyggelig at de ville bli med. De visste jo omtrent hva jeg skulle ha.


Heldigvis skulle vi ikke møtes så tidlig, så jeg hadde god tid til blødermedisinering og andre forberedelser først. Akkurat i dag var dette en stor lettelse. Ikke alle dager er like gode, og dette var definitivt en av dem.

Først dro jeg hjem til familien og spiste havregrøt til lunsj, veldig koselig! Etterpå gikk turen ut på shopping! Tenkte det ville bli litt gåing, så jeg tok med meg begge krykkene, selv om enkelte nok ville sagt at jeg burde valgt rullestolen til et sånt formål, slik jeg gjorde for eksempel de gangene jeg har handlet på Ikea.

En person fra helsevesenet sa til meg en gang for mange år siden, at det er vel bedre å sitte i en rullestol enn å få følelsen av å ha fått juling etter en handletur. Hun hadde selvsagt helt rett. Ja ja. Jeg kan jo aldri lære, da. Men jeg passer i hvert fall på å sette meg ned når jeg finner et eller annet sittemøbel rundt omkring i butikker og kjøpesentre!

Hva det egentlig var jeg skulle kjøpe? Det skal jeg fortelle deg på bloggen om noen få dager :-)


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

4 kommentarer:

  1. Huff da, så kjipt å være slått ut når det til og med er helg. Eller kanskje det var like greit å ikke orke så mye på en søndag. Håper i alle fall at kjøpet gikk i boks og at du blir fornøyd med det. Og så kan jeg trøste deg med at det ikke utføres allverden her hos meg heller, selv om jeg ikke har fått "juling". God helg!

    SvarSlett
  2. Hei! Takk for kommentar. Selv om det var i går jeg var ute og shoppet så kjennes det nesten likedan ut i dag. I går greide jeg ikke å fullføre bloggposten, så jeg gjorde den ferdig og tilbakestilte den i dag. Tenkte egentlig å legge ut en bloggpost i for dag også om et annet tema, men vi får se. Skal også innom bloggposten som jeg ser du har lagt ut hos deg! Fortsatt god søndag!

    SvarSlett
  3. Kjedelig når kroppen krangler. Ta vare på deg selv og jeg kreative tanker din vei.

    SvarSlett
  4. Tusen takk, Fiv :-) Det går litt bedre nå, trengte nok å roe ned litt. Typisk det at ting oppstår når det passer dårligst :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)