tirsdag 15. desember 2015

Førjulstradisjoner og sene julekort.

Julegave fra venninne og nabo.
Spennende julegave
til skribenten.
Kjære leser!

Lørdag fortalte jeg om førjulsbesøk i stallen. Det nærmer seg raskt jul, og det merkes på flere måter. Søndag var det bursdagsfeiring for mamma, på selveste Luciadagen. En veldig koselig førjulstradisjon i familien. De siste dagene har det vært flott vintervær, ikke så mye snø akkurat, men rim og ganske kaldt.

Jeg har hatt en venninne og nabo på førjulslunsj her hjemme i formiddag. Veldig koselig,  og julegaveutveksling ble det også. Jeg hadde invitert en venninne til, men hun var dessverre syk, så vi får se om vi greier å treffes en annen dag.

Julekortene er skrevet men ikke sendt, jeg er litt sent ute med dem i år. Bare det at jeg endelig har fått gjort dem klar til sending er jo helt utrolig med det skribentlivet jeg har hatt i det siste. Hun som var på besøk i dag fikk med seg sitt julekort, men ellers er det ingen som far fått enda. Jeg er heller ikke ferdig med julegaveinnkjøpene, selv om noen få gaver er ordnet og til og med levert dit det skal. Er du ferdig til jul?

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?